čtvrtek 6. června 2013

Finální příprvka na nečisto

Bylo to milé překvapení, když jsem si dnes ráno v posteli otevřela nový fitness a našla se tam :-) I s ostatními 9 finalistkami. Letos ale vypadají holky fakt dobře. Je vidět, že tenhle trend sportovních holek jde dopředu. To je dobře ;-) Pochlubila jsem se dnes také Zdeně na tréninku. Ta mi za odměnu dala zase co proto. Jely jsme nohy, až jsem se plazila po čtyřech :-D Brutál jako vždy.
Navrhla jsem, že když bude za 14 dní finálé té soutěže fitness models, mohla bych se pro případ, že by to dobře dopadlo a šla bych se fotit, nějak lépe připravit. Hlavně mi šlo o to, že by to byla příležitost, vyzkoušet si finální fázi na nečisto. Ještě před Vyškovem. Zdena souhlasila, že je to prý dobrý nápad.
Takže od zítra na 2 týdny vojna ve formě nízkých sacharidů a dvoufázového tréninku. Jsem zvědavá, jak to budu zvládat. Ale je to zase skvělá výzva. Potřebuju to teďˇ. Poslední dny jsem se necítila moc dobře. V úterý jsem těžce ujela s jídlem i přes to, že jsem dva dny před tím měla odměňovák. Byla jsem přepracovaná, utahaná, ve špatné náladě a prostě jsem to musela ubít čokoládami. Ani do cvičení chuť nebyla. Ale už se dávám zase dohromady. Teď se do toho vrhnu pěkné po hlavě :-) Mám v plánu teď každý den dřív vstávat. Nejlépe v 5h. Už tak vstávám poslední týden. A budu si dávat ty kardia ve formě běhu u řeky. A budu to kombinovat s kardiem po tréninku. Musím taky víc spát. Budu to záhul...

Žádné komentáře:

Okomentovat