čtvrtek 18. září 2014

Novinky a hlavněěěě.... AKTUÁLNÍ FORMA! :-)

Jejda, to jsem vás tu ale dlouho zanedbala! Já darebnice :-) A přitom mám tolik novinek! Pokud vás zajímají čerstvé aktualitky toho, co se u mě děje, můžete mě sledovat na facebooku, kde jsem teď aktivnejší ;-)

No pokusím se shrnout aspoň to nejpodstatnější z mého života. Tedy přEdevším to, co se týká fitnessu. Tenhle blog jsem si založila především proto, abych si zaznamenávala především svůj pokrok. Ten jsem teď udělala docela veliký, takže šup šup dohánět dokumentaci :-)


1) Mám novou trenérku. Dnes přesně 8 týdnů. Dojíždím za ní 1x týdné do Prahy. Už tak tam mám cestu, protože tam 1x týdně pracuju a s ní se scházím vždy ráno před prací. Znamená to vstávat po 4 hodině, ale ta oběť za to stojí. Potřebovala jsem nějakou změnu a nový přístup. Na Lídu jsem slyšela samou chválu, tak jsem si řekla, že to zkusím. A byla to opravdu dobrá volba. Ne jen že má hodně zkušeností, znalostí a cit pro svou práci, ale umí na člověka být tvrdá při tréninku a sestavování stravy, tak zároveň pochválí a věnuje vám hodně pozornosti a zájmu. Tohle mi opravdu chybělo. Zbožňuju jí, protože je mi opravdovou autoritou a oporou zároveň.

2) Můj pokrok se váže na ten první bod. Pokud čtete můj blog, asi víte, jak jsem se pořád plácala v těch marných snahách dostat se z objemové špekatosti do nějaké slušné formy. Teď jak se na to podívám zpětně, opravdu jsem se po soutěži dělala všechno špatně. Sice jsem makala a pořádně jedla, díky čemuž mi krásně narostly svaly, ale už bych to tak znovu nechtěla. Musela jsem si na vlasní kůži vyzkoušet, jak snadné je po soutěži přibrat kila tuku jako mávnutím proutku a jak moc těžké je pak dostat to zase dolů. Ale jsem za tu zkušenost ráda, protože je pro mě jakýmsi varováním do budoucna. Přece chybami se člověk učí. Teď už vím, že jak při přechodu na dietu tak při přechodu na objem je potřebná reverzní dieta, která tělu zajistí pomalý a přirozený přechod bez vedlejších nežádoucích následků a rozhašení metabolismu. To je můj cíl pro příští měsíce. Opět zapracovat na svojí metabolické kapacitě a dostat jí co nejvýš.

3) Koukám, že jsem ten bod 2 jen prokecala a nedostala jsem se k podstatě věci :-D Jsem šťastná, že o svých chybách a neštěstí s kilogramy tuku, kterým se nechtělo dolů, můžu už mluvit v minulém čase! Konečně už totiž začínám vypadat trochu k světu a líbím se sama sobě :-) Je to krásný pocit a už jsem ani nedoufala, že se ho dočkám. No a ty odhalující se svalíky, které jsem v objemovce vydřela, to je teprve parádička :-) !!! Miluju je!

Takže jaký kus práce jsem udělala za těch 8 týdnů?

- 6,5kg
- 11cm přes pupík
- 7cm přes zadek
- 5cm přes stehna


Pokrok za poslední 4 týdny.

A že to je sakra vidět! A i cítit. Už se mi zase rýsuje bříško.



Nejaktuálnější z dnešního rána.

Na zádech jsem si dala v objemovce také hodné záležet a dost jsem se na ně zaměřovala. A teď když vidím ten pokrok, tak jsem nadšena!

Pokrok za jeden celý rok.

Stehýnka taky hezky poporostly.



No a snad největší radost mám z ramen. Je to moje oblíbená partie a moc se mi u žen kulatá vypracovaná ramena líbí. A mě furt nechtěly růst :-( Byla jsem z toho smutná, ale teď už vidím, že to jen chtělo trpělivost a výdrž. Sice mám o jejich podobě ještě mnohem monumentálnější představu, ale hlavně, že už jsou tam ;-) Zatím nemám nějakou průkaznou fotku, ale snad se mi jí brzy povede pořídit ;-) Teď je jen trápit činkami a přikrmovat. 

Největší práce pořád zůstává na zadku. Sice bych řekla, že se už nadzvedává a taky na něm hodně usilovně pracuju, ale společně s tricepsem je to má nejproblémovější partie, co se týče ukládání tuku. Tam odtud to jde prostě až na samém konci.


Ruce tedy biceps a triceps necvičím teď vůbec. Více se mi tam ukládá tuk a i svaly jsou docela velké v poměru k ostatním partiím, především těm ramenům, takže jim teď dávám oddych. Ale jsou tam taky :-)


No co vám budu povídat. Jsem z toho happy! Každý den vidím pokrok a jsem na to svoje tělíčko pyšná. Mám velké cíle a plány a vím, že toho je ještě hodně přede mnou, ale spokojená jsem už teď!

Mám radost, že jsem si sama dokázala "nemožné", že svaly a štíhlé tělo se dá vypracovat bez masa, syrovátkové bílkoviny, tvarohů a dalších živočišných věci. Na čisté stravě z rostlin bez nutnosti násilí a zabíjení. Nicméně jsem v posledních asi 6 týdnech zařadila do jídelníčku domácí vajíčka, respektive vaječné bílky. Je to takový pokus. Chutnají mi, je mi po nich dobře a pomáhá mi to teď v omezené striktní dietě. Nesním jich však moc, mám je jen párkrát do týdne. Většinu bílkovin čerpám především ze seitanu. Myslím, že až budu mít po rýsovací dietě a budu se vracet zase k pestré stravě, nebudu je už potřebovat. 

Líbí se mi tenhle můj směr a nevěřím tomu, že se nemůžu připravit na soutěž v top formě na čisté a zdravé stravě založené na rostlinkách. I má trenérka mi tvrdí, že bez masa nikdy nemůžu dosáhnout stejných výsledků jako jiní, kteří jí "normálně". Ale já to dokážu ;-) !! A nikdo mi to nevymluví. Baví mě to, miluju to. Věřím tomu! Je to moje cesta a mě se líbí taková jaká je. Baví mě být jiná :-) Záleží mi na mém zdraví a stejně tak na tom, jaké důsledky mají moje volby na svět, ve kterém žiju. Neomezuju se jen na jednostranný pohled na sebe sama a svoji formu. Mám v sobě hlubší hodnoty, kterých se nechci vzdát.

Tak mi držte palce!

Chcete nějaký nástřel mých současných tréninků a stravy?

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Užasný pokrok!!! Velká gratulace, fakt jedeš..Rozhodně chceme vědět jak trénuješ a co papkáš pořád :-)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, gratuluji k pokrokům, je to skvělé! Samozřejmě by mě zajímalo, jak teď jíš, cvičíš.. Jak si toho dosáhla. Mohla bys napsat i další článek o tom, co si vyloženě dělala špatně? Držím palce, Karen

Anonymní řekl(a)...

super Kačko!! ano, ano, připojuji se, chceme vědět, jak to teď děláš (jíš, spíš, cvičíš...:))

Unknown řekl(a)...

:-) Tohle se krásně čte! Opravdu je to změna, jsem nadšená z těch tvých zad a úzkého pasu! A to břicho jsi taky pěkně vyšperkovala :-* Je super, že se cítíš šťastná, hodně síly do dalších dnů :) Nechtěla by jsi přidat nějaký tvůj trénink? :)

Anonymní řekl(a)...

Tohle si zaslouží komentář :-) Tvým blogem jsem se vždy jako čtenář z povzdálí pouze pročítal, ale tohle musím okomentovat, resp. smeknout a pochválit parádní formu..ten pas a záda ;-) krásná práce... Jen tak dál.. #gotrain

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Jéé, děkuju moc. Tak to opravdu potěší :-)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Moc, moc děkuju, taková pochvala potěší :-) Tréninky plánuju! I videjka ;-) Snad brzy.

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Super nápad! O tom určitě napíšu v příštím článku ;-)

Okomentovat