sobota 1. března 2014

Můj aktuální dietní jídelníček

DEN 1 50g sacharidů:

1: tofu 150g, sojadee natural 50g, jahody 50g, hrachový protein 20g, vanilka, stevie, amarantové perličky 10g, skořice


2: hrachový protein 25g s vodou
3: seitan (vitální pšeničný lepek 50g, arašídové máslo 10g, lah. droždí 8g), dušená zelenina 300g, batáty 60g, rajský protlak 30g


4: čokoládová rýžový protein 35g s vodou
5: salát 250g s lahůdkovým droždím 5g, uzené tofu 150g, restovaná cuketa 200g


DEN 2 50g sacharidů:

1: tofu 180g, jahody 50g, hrachový protein 20g, vanilka, stevie, 1 rýžový chlebíček
2: hrachový protein 25g s vodou


3: zeleninový salát 250g s citrónovou šťávou a lahůdkovým droždím 5g, směs ze 100g hrášku, 40g sojových nudliček (suchý stav), 65g tofu natural, 12g celozrnné rýže (suchý stav), 1 čl olivového oleje 5g


4: čokoládová rýžový protein 35g s vodou
5: dušená zelenina 300g, 3 maďarské klobásky (50g instantního seitanu, 7g lahůdkového droždí, 10g arašídového másla, koření), 1 rajče, 30g rajského protlaku


DEN 3 150g sacharidů:

1: rýže basmati uvařená ve 100ml sojového mléka s jablkem 50g, kompotovanými brusinkami 30g a proteinovým krémem z 20g rýžového proteinu a trošky vody
2: hrachový protein 25g s vodou
3: zeleninový salát 300g s jablečným octem a lahůdkovým droždím 5g, balkánské tofu (naložené přes noc do slané vody a bylinek) 120g, avokádo 30g, ovesný chlebík 86g


4: rýžový protein 35g s vodou


5: 300g dušené zeleniny, sojové nudličky (40g suchý stav), červené fazole 180g (uvařené)


DEN 4 50g sacharidů:

1: tofu 180g, jablko 50g, hrachový protein 20g, vanilka, stevie, 1/4 šálku silné kávy, 1 rýžový chlebíček


2: hrachový protein 25g s vodou
3: 350g dušené zeleniny, 1 rajče, 30g rajského protlaku, 3 "kuřecí" klobásky (50g instantního seitanu, 7g lahůdkového droždí, 10g mandlového másla, koření), 50g špaldových těstovin (uvařených)


4: zmrzlina: mražené borůvky 50g, rýžový čoko protein 35g, sojové mléko 65ml


5: zeleninový salát 250g s jablečným octem a lahůdkovým droždím 5g, kořeněného tofu 150g


DEN 5 100g sacharidů:

1: jahelné lívance (50g jahelné mouky, 50g banánu, 50g tofu, voda) s proteinovým krémem z 20g hrachového proteinu, 100g sojadee natural a trochy vody, jablko 50g, skořice


2: rýžový protein 25g s vodou
3: fazole 200g, dušená zelenina 200g, celozrnná rýže 20g (suchý stav), 1 lžíce hořčice


4: rýžový protein 35g s vodou
5: salát 250g s lahůdkovým droždím 5g, seitan spaciál (odsátý od tuku) 150g, zelný salát s koriandrem 250g s arašídy 15g


A aktuální forma? No budu k sobě i vám upřímná. Jsem ještě špekáček :-/ Ale usilovně se pracuje na top formě ;-) Dnes jsem byla makat ve fitku necelé tři hoďky, zítra na to vlítnu znova. Už třikrát mi dnes přišla myšlenka na to, že si dnes dám něco sladkého, abych se "odměnila". Ale vždycky se mi to naštěstí povedlo zase rychle zavrhnout. Je to občas trochu boj, ale já to nevzdám! Borůvková proteinová zmrlinka mě dneska zachránila :-)



Ještě že existují ty vynikající sladké proteinky Growing natrurals :-) Ty mě drží nad vodou a uspokojují moje chutě na sladké :-) Od příštího týdně je budu prodávat. Kdyby jste měli zájem, písněte mi na info@veganza.cz ;-)


10 komentářů:

Silvie S. řekl(a)...

Katy, jen tak dále :o) to vše zvláááádneš

Anonymní řekl(a)...

Katka super! Dakujem za inspiraciu :) Ja som zatial dala 2x50, 100, 200 a potom budem vlnit 50/100/200... Zeleninu neratas do sacharidov, vsak? A tych bielkovin sa tiez drzis podla toho "papierikoveho" rozpisu v starsom tvojom blogovom prispevku? Mata

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Tak držím palce, ať se daří! Bílkoviny, zeleininu a všechno kolem mám rozepsané v předchozím příspěvku ;-)

Anonymní řekl(a)...

Ja len preto sa pytam, bo mi to prislo trocha malo v porovnani s mojim jedlanickom, do ktoreho som podla tvojho vzoru :) zeleninu neratala ku sacharidom...

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Přesňe tak, zeleninu nepočítám do sacharidů ani do bílkovin. Jen si hlídám, abych jí nesnědla ůplně hodně, takže si i ta množství stanovuju a snažím se vybírat hlavně zelenou zeleninu. Mrkvičku, kukuřici atd. jen tak pro chuť ;-)

Radka řekl(a)...

Tak držím pěsti ať se zadaří, připada mi to jako nějaká krize ve fitnessovým světě, hodně holkám to nejde.

Karolína Rathousová řekl(a)...

Máš to krásně sestavený :)) Jinak na kolik vyjdou ty rýžové proteiny? Mně dochází hrachový už a na ten rýžový si mě celkem navnadila :)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Děkuju :-) Cena je v tom obrázku na konci článku ;-) Ten rýžový je fakt vynikající! Ale i ten hrachový mi chutná. Kdybys chtěla, příští týden už je budu mít ;-)

Anonymní řekl(a)...

Ten hrachový (čokoláda) mi nechutná :(( A je ten rýžový lepší teda? Můžeš to k něčemu přirovnat? A zkoušela jsi ten Raw Warrior? :))

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Ale Growing naturals nemá hrachový čokoládový. Nemyslíš náhodou jinou značku? On totiž není hrachový jako hrachový. Tehle vanilkový je vynikající! A rýžový také. Těžko říct, k čemu to přirovnat. Mě to chutná jako kakao. Jen je tam trošku cítit na jazyku prášek. Ale to chuti a požitku nijak neubírá ;-) Sunwarrior jsem brala do teď. Tyhle jsou lepší!

Okomentovat