čtvrtek 12. června 2014

Amater Olympia Europe

Tak kde začít? V posledních dnech se toho stalo tolik, že kdybych měla o všem psát, asi byste se nedobrali konce článku :-)

Ale na úvod musím říct, že je to všechno jen a jen pozitivní. Asi to to vezmu nějak postupně a rozdělím si to možná na více článků. Je pravda, že teď píšu méně než dřív, ale mám toho tolik, že se s vámi ani nestíhám o své dojmy a zážitky dělit. Snad se i tohle brzy zlepší ;-)


Amater Olympia Europe

Tuhle událost bych nazvala bodem číslo 1. Řeknu vám, že jsem vůbec nevěděla, co mě čeká. Myslela jsem, že se tam vůbec nedostanu. Chtěla jsem, ale zase jsem si říkala, že to není tak důležité. Celá tahle akce se konala od pátku rána až do soboty večera. Já měla už na čtvrtek a pátek celý den práci. Také lístek stál hodně peněz a k tomu cesta, ubytování,... Prostě se mi to do rozpočtu nějak nehodilo a říkala jsem si, že i když to bude jistě super zážitek, jsou důležitější věci a můžu se bez toho obejít.
Ale pořád jsem na to musela myslet a nemohla jsem se zbavit těch vrtošivých myšlenek, které mě tak nějak nabádaly, že bych tam měla být. No a když mi moje drahá kamarádka Silva (určitě jí znáte, krásku mojí :-)) napsala, že pro mě má VIP lístek do čtvrté řady a že musím jet sní... No odolali byste? Všechno jsem zrušila, sbalila spacák, miliardu krabiček s jídlem a vyrazila vstříc novým zážitkům :-)



Krabičkování na cestu

Spala jsem nakonec u nás v Praze v salónu, kde se zrovna stěhovalo a odmontovali mi umyvadla, sprchu a já spala na zemi mezi haldou krabic, ale byla to docela sranda :-D

Moje výsostné místo ve VIP zóně :-)

Zažila jsem dva z nejúžasnějších dnů svého života. A to nepřeháním! Byla jsem naprosto v ráji. Vidět na vlastní oči a z blízka tolik úžasných lídí ve skvělé formě! Spoustu z nich jsem znala na dálku z instagramu a facebooku a vzhlížela k nim. Teď jsem mohla stát kousek od nich a prohlídnout si je v celé jejich kráse.

Paní bikinky - jedna krásnější než druhá!

Atmosféra byla naprosto dokonalá, organizace úžasná. Skoro jsem ani nemohla věřit tomu, že tam doopravdy jsem. Skouknula jsem všechny kategorie s maximálním zaujetím a prožívala jsem napětí i radost s každým závodníkem. I expo bylo super.

Super slečny, taky bikinky, ale už jen jako návštěvnice po sezóně. Mimochodem - těch paňáků jsem měla hodně :-D

Poznala jsem další nové lidí, ochutnávala fitness dobrůtky (i ty neveganské) a moje keto dieta byla během pár hodin v kopru :-D Ale mě to nevadilo, protože tohle prostě stálo za to. Byla jsem zvědavá a ochutnala jsem i ty slavné Questbarky, všechny Walden farms omáčky, Šmakouna a dala jsem si proteinovou zmrzlinu, co tam točili :-) Večer jsem už byla přeproteinovaná a přeaminokyslinovaná až běda :-D

Velký kluci

 Velký holky


Víte, já s tímhle nemám problém. Jak asi víte (nebo možná nevíte) nejsem striktní vegan a nikdy tenhle pojem z mých úst ani neuslyšíte. Jím rostlinnou stravu, protože mi dělá dobře a je v souladu s mým přesvědčením a životní filozofií. Ale nehroutím se, když sním něco, co je trochu živočišné. A hlavně jsem byla zvědavá. Je užitečné mít přehled ;-)

Tahle to dopadá, když celý den uždibujete proteinové dobroty a chlastáte bécéáčka :-D


Jak popsat všechny ty zážitky, které jsem prožila během těch několika hodin?....... Vůbec jsem nechtěla, aby to skončilo. Byla jsem ve svém živlu a tak šťastná. Úroveň celých závodů byla naprosto špičková a všichni závodníci byli dokonale připravení a v top formách. Obdivovala jsem každého z nich. Bikin bylo spoustu a bylo nádherné se na ně dívat. Tak krásné ženy s elegantní prezentací,... Všechny zářily jako hvězdy a porotci museli mít hodně těžké, vybrat tu nejlepší.



Poprvé jsem také viděla kategorii fitness se sestavami a to už jsem opravdu skoro nedýchala! Silné krásné ženy v načančaných kostýmech létaly vzduchem s ďábelským úsměvem na tváři a snad překonávaly i všechny zákony gravitace! Zase to mělo úplně jiný rozměr. Je jiné vidět svalnaté tělo "jen" při pózování a práci svalů takhle v pohybu. Nádhera!

Na physique kluky se taky dívalo pěkně ;-) Mário vlevo to celé zaslouženě vyhrál. Takový keňák ze Španělska :-)

No a na závěr druhého večera jsem se jednoduše zamilovala! Asi se budete smát nebo nebudete chápat, ale moje nová láska je Kai Greene :-) Jak vešel na pódium (tedy dal si celkem na čas, dokud neřvalo a nepovykovalo celé publikum, až se hala třásla, tak se nehodlal uráčit se ukázat :-D). Ale když vplul na pódium, všichni měli brady až na zemi. Takovou horu svalů jste v životě neviděli! Ani jsem netušila, že takový člověk může existovat. Jedna věc je, vidět to na obrázku v časopisu a pak od nějak být jen na pár metrů. Moje první reakce byla, že má latissimy jako by měl na zádech druhý zadek. Ale fakt :-D Ale ta jeho show byla božžžíííí! A když pak přišel v mikče a teplákách, v pohodičce si žvýkal žvejku, ty jeho copy hozené přes rameno a tvářil se, že má celý svět na háku :-) Když promluvil, tak jsem z něj byla úplně na měkko. Krásný hlas a neuvěřitelné charisma. To z něj sršelo až ke mě do té 4. řady. Opravdu je to neuvěřitelný člověk. Samozřejmě jsem si ho pak přidala na facebooku a skouknula několik jeho videí. Je to hodně inteligentní člověk a fitnessem žije na 1000%. Ale to je na něm asi trochu i vidět :-D Musím si ho vylepit k posteli! Manža bude prskat :-D Ale co, musím mít nějakého idola ne ;-)




♥♥♥

Od toho víkendu na to pořád myslím. A v jedné věci mám teď ještě větší jasno. Tohle je můj život. Tohle je můj svět. Byla jsem tam mezi svými a tak šťastná, že to ani nejde popsat. IFBB je skvělá federace a jejich závody mají šťávu. Všechno se mi to moc líbílo. Naturálové jsem pro mě cizí a nikoho tam ani neznám. Asi víte, co z toho plyne. Ale o tom víc až v dalším článku. Chci vám napsat o tom, jak se mi teď daří, jak jím, trénuju, jaké jsou moje cíle atd. A že toho fakt není málo.

Miluju tenhle život tělem i duší a každý den budu dělat maximum proto, abych byla lepší a lepší a mohla se realizovat v tom, co mě baví. Vím, že toho mám ještě hodně před sebou a upřímně se na to nemůžu dočkat!

Mějte se krásně a užívejte letní počasíčko :-)
A hlavně se neflákejte. Když se pořádně maká a dobře papá, je svět mnohem krásnější ;-)

1 komentář:

Veronika Wisiorková řekl(a)...

Je úžasné, jak podobné myšlenky můžu číst na blogu někoho jiného. Ty svoje jsem na blog taky psala. Mám podobné zážitky, nádherné těla, velké svaly, neskutečně krásné bikiny, atmosféra. Všechno top. Jediné co mě vyděsilo byla vyhublost bikinek, ale později mi došlo, že tělo bez vody je logicky hubeňoučké.Jinak sympatizuji s tvým rozhodnutím soutěžit za tuto federaci, myslím, že právě kvůli konkurenci a četnosti soutěží se to rozhodně oplatí. Třeba se jednou potkáme na prknech;) Hezký den. v.

Okomentovat