čtvrtek 29. května 2014

Už jsem v půůůlce :-)

Ahoooj všichni, tak se zase hlásím ;-) Už jsem skoro v půlce! Dneska mám 17 den na keto. Zatím to jde super ;-) V neděli jsem se vážila a radostí jsem si poskočila! Váha ukázala 55,7 kg :-) Takže z vesela pokračuji. Sice některé dny, hlavně v té druhé polovině týdne už mívám větší hlad, ale nic, co by se nedalo zvládnout. Naopak při tom sacharidové dnu si to zase vynahradím. Při tom první jsem si to počítala, ale teď při tom druhém jsem to už raději vzdala, abych se tím sama neděsila :-D Bez problémů totiž za ten den dám 800-900g sacharidů. Ale je to opravdu jen z rýže, ovoce a medu. Nic jiného ten den nejím. Jo ještě zeleninu a batáty. Takže minimim bílkovin i tuků. Teď v pondělí jsem se ale už trochu na večer přecpala a to mi nedělá dobře. Budu se držet limitu - poslední jídlo v osm hodin. Dodržela jsem to tak poprvé a bylo mi pak dobře. A za den chci teď dávat cca 550g sacharidů. Zase nic se nesmí přehánět.


Krásných fotek jídel pro vás tentokrát moc nemám. Jelikož jím teď opravdu pořád to samé dokola. Protein, kokosové mléko, para ořechy, seitan, tofu, salátky, olivy, oleje... a v poslední době ještě sojové a mandlové smetánky :-) Ale tak aspoň nějaký obídek.

Sojové plátky opečené na sezamovém oleji, cuketa, hlávkový salát se sezamovým olejem a bylinkovo-česnekovým kořením

Mandlový seitan s brokolicí a mandlovým máslem MP k tomu salátek s olivami a olivovým olejem

A něco ze sacharidového dnu - ovocné orgie... tohle jsem si fakt užívala :-)

Malá sacharidová svačinka :-)

Tak doufejme, že to tak půjde pěkně i nadále ;-) Dokonce mám pořád i dost energie. I poslední den v neděli chodím trénovat. Nemám s tím zatím žádný problém. V poslední době zkouším i spoustu nových cviků. Inspirovala jsem se hlavně od té Nathalie Melo, jak jsem psala minule. A všechno je to bomba. Hlavně cviky na nohy a záda. O dost víc mě teď ty tréninky zase baví.

Pořád ale akutně potřebuju přibrat na ramenou. Na to jak jim dávám zabrat, by ty výsledky mohly být lepší. Celkové jsem hodně zvědavá, jak ta moje forma bude vypadat a jaké budou rozdíly oproti loňsku. Zatím se mě tuk drží hlavně ve stehnech a na zadku.

V pondělí jsem si byla vyzvednout nové plavečky od Danky Kolibárové :-) Ještě si na závodění počkají. Jsou ale úžasné :-) !!! Zase další motivace makat ještě tvrději ;-) A budu mít pak ještě jedny fialové. Takže to musím co nejdřív vytesat! Ale myslím, že jsem už na dobré cestě.



Je to už docela dlouho, ani sama nevím jak dlouho, (možná už nějaké tři měsíce?) co chodím cvičit sama bez trenérky. Bylo to hlavně kvůli mojí psychice, protože jsem sama byla nešťastná ze sebe, že mi to nejde a nechtěla jsem být pod něčím dohledem. Potřebovala jsem se dát dohromady sama. Ale poslední dny už zase cítím, že potřebuju nový stimul. A i když si v trénincích dávám, co můžu, stejně to není takové, jak když nad sebou máte toho trenéra. I když oboje pro mě má něco do sebe. A tak by mi teď vyhovovalo, kdybych zase 2x týdně chodila s trenérkou a 3-4x týdně cvičila sama. Budu to nejspíš v nejbližší době zase řešit.

Ale i když se mnou jde občas někdo cvičit v rámci společného tréninku, je to taky fajn. Manžel už se mnou moc chodit nechce. Asi se mě bojí :-) Ale teď v úterý i dnes jsem byla s kamarádkou Karolínou (http://dewiibatwoman.blogspot.cz/). Hned ráno na 7h. Už dlouho jsem takhle ráno na silovém tréninku nebyla. A jsem ráda, že jsem se díky ní vyhrabala, protože to bylo super. Zase se pokusím naučit chodit takhle ráno. Fitko je celkem prázdné, mám po ránu spoustu elánu a energie a dopoledne pak zbývá spoustu času na další věci. A tréninky s Karol byl super. Nijak zbytečné jsme nekecaly a pěkně nám to odsýpalo. V úterý jsme si přes hodinu jen nohy a zadek a obě jsme byly po tréninku rudé a splavené :-) No a dneska to byly ramena, záda a břicho. Taky parádička ;-) A abych toho neměla málo, byla jsem si před chvilkou dát ještě bicík s tricíkem, aby jim to nebylo líto a trochu toho kardijča. Tohle byl ten náš dnešní ranní trénink:


Už mám i plán, jak budu pokračovat, až skončím s ketoškou. SAMOZŘEJMĚ! To bych nebyla já, kdybych neměla ve všem plány na rok dopředu :-D Skončím v pondělí sacharidovým dnem a na to navážu od úterka 0, ale už bez tuků. Tři dny si pak dám takový dietní udržovací režim s nižšími sacharidy a v sobotu bude cheat ;-) A od neděle do úterka si chci dát takovou tří denní detox odtučňovací kůru.

Jelikož máme na Veganza Storu zase nové produkty, chci je hned vyzkoušet, jak to půjde. Je to značka Garden of life, kterou jsem se dlouho snažila dostat z USA k nám. A konečně máme! Jsou to ty nejpropracovanější a nejčistší sportovní rostlinné doplňky, které vůbec existují. Všechny suroviny jsou raw a v bio kvalitě a kromě proteinu obsahují spoustu extraktů z klíčků, zelených trav, super ovoce, enzymy, probiotika,... A díky tomu mají obrovský obsah vitamínů, minerálů a skvělé nutriční vlastnosti celkově. A v každém produktu je ještě spousta dalších zajímavých věcí. Jsem z toho naprosto nadšená! Nemůžu se dočkat, až je vyzkouším. Teď na keto bohužel nemůžu.

A ta moje kůra se bude skládat ze 3 dávek Raw fit (snídaně, oběd, večeře) a 2 dávek mezi jídly Perfect food energizer. A co jsou tyhle věcičky přesně zač?


Raw fit obsahuje: 

RAW BIO naklíčená proteinová směs z organických klíčků(43g):
Přírodní protein z naklíčené hnědé rýže, protein s chlorelly s rozbitou buněčnou stěnou, klíčky amaranthu, klíčky merlíku, klíčky prosa, klíčky pohanky, klíčky cizrny, klíčky čočky, klíčky fazolek azuki, klíčky lněného, slunečnicového, dýňového, sezamového a chia semínka, stéviové lístky, mořská sůl, přírodní vanilková příchuť.

RAW hubnoucí a antistresová směs (700mg):
RAW Svetol 400mg (organické zelené kávové zrna bez obsahu kofeinu s 45-50% kyseliny chlorogenové).Ashwagandha 300mg (Indický ženšen)

RAW směs pro řízení glukózy (330mg):
Baobab, skořice, vojtěška, bílá ředkev.

RAW probatická a enzymová směs (38mg):
Lactobacillus acidophilus, bifidobacterium lactis (3 miliardy CFU), prohydrolase 8750 PC, hemiceluláza 2500 HCU, xylanáza 500 XU, proteáza 2500 HUT.


A Perfect food energizér obsahuje:

RAW BIO směs travních šťáv (3,7g): Šťávu z mladého ječmene, vojtěšky, ovse, pšenice a kamutu.

RAW BIO energetická směs (3,4g): Přírodní příchuť granátového jablka, RAW BIO šťáva z granátového jablka, baobab, extrakt z listů stromu Yerba Mate, Maca Peruánská, Cordyceps, stéviové lístky.

RAW BIO antioxidační šťávy z ovoce a zeleniny (1g): RAW BIO petržel, amla (indický angrešt), řepa, mrkev, špenát, brokolice, rajče, kapusta, červené zelí, růžičková kapusta, zelená paprika, okurka, celer, česnek, zázvor, zelená cibulka, květák, chřest, jahody, třešně, černý rybíz, borůvky, maliny.

BIO RAW směs klíčků (1g): Z naklíčeného amaranthu, merlíku, prosa, pohanky, cizrny, čočky, fazolek adzuki, lněného, slunečnicového, dýňového, sezamového a chia semínka.

RAW probiotická a enzymová směs (100mg): Saccharomyces boulardii (1,5 miliard CFU), prohydrolase (8750 PC), hemiceluláza (2500 HCU), xylanáza (500 XU), proteáza (2500 HUT).

Bomba co??? To z toho ulítnu do vesmíru :-D Nemůžu se na to dočkat! Určitě vám o tom pak poreferuju. Ale zatím je to ještě daleko...

O víkendu jedeme po dlouhé době k manželově rodince do Opavy a v neděli spolu s manželem jedeme na seminář Martina Mestera do Ostravy. To už se moc těším! Zase další motivace ;-)

Tak se mějte všichni báječně, já si jdu tisknout fotky Nikol Weiterové a Veroniky Gulášové, abych si je vylepila všude po bytě :-D

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kati si vytrvala, velky obdiv! Ja mam v nedelu konecne porovnavacie fotenie... keby som mala cas este 3 tyzdne, mozno by som aj ja hodila este doslednu keto, aj ked by mi asi chybala moja zeleninka, ktorej papam na kila... No ved aj tak som spravila kus roboty a nebudem to hrotit, na podium sa nechystam :) Tebe silno drzim palceky, nak je forma taka, ako si si predsavzala! Mata :)

Ellie^ řekl(a)...

ty plavky jsou nádherný!!:) fitko po ránu je nejlepší, prázdno, klid a ještě hodně síly:) jen tak dál!

Okomentovat