úterý 21. dubna 2015

Předsoutěžní blbiny :-)

Čauky drahouškové, vítám všechny nové návštěvníky blogu a mé fanoušky! Statistiky mi prozradily, že je vás tu čím dál víc a víc. Vážím si toho, že jste tu a doprovázíte mě na mé cestě. Moc to pro mě znamená :-*


Chtěla bych se s vámi podělit o události posledních dní, svoje pokroky a plány. Je toho teď strašně moc, ale pokusím se být stručná a všechno shrnout, abych vás informovala, ale abych zároveň stihla ještě večerní seriál v pelechu před 22h, kdy chodím spát :-D

Takže prvně aktuální forma. Fotky jsou cca 2 týdny do prvních závodů.



A proměna za těch 10 týdnů:

----->>>


 ----->>> 

----->>>

Teda, přiznám se, že se až trochu stydím, že jsem byla v únoru takový cvalda. Ale na druhou stranu ty proměny mě fakt baví :-D Ale myslím, že teď už zůstanu jen u proměn typu zkvalitňování svalové hmoty a bůček držet pěkně při zemi ;-)
A taky jsem na sebe pyšná, že jsem tohle všechno zvládla sama jako kouč sama sobě. Jak ve stravě, tak v trénincích. Nabrala jsem i v dietě svaly a pěkně je i vytónovala. Nebylo to žádné lážo-plážo, ale nijak jsem se netyranizovala. Dbala jsem spíš na preciznost, trpělivost a každodenní disciplínu, které považuju za kvalitnější hodnoty než jen tlak a sílu vůle. Ano, silou vůle můžete vydržet drastickou dietu a tvrdý režim. Budete mít výsledky. Ale vydržíte to tak opravdu pořád? A prospěje to vašemu zdraví a psychice? Od té doby, co jsem se přestala zaměřovat jen na krátkodobé rychlé výsledky a fyzické vzhled a začala více myslet na svoje zdraví, tělesnou a duševní pohodu, začaly se dít zázraky :-)
V minulosti jsem vždycky musela provádět opravdu drastické zákroky, aby moje tělo reagovalo a musela jsem s ním stále bojovat. Teď už spolu nebojujeme, ale máme se rádi a spolupracujeme. A vidíte, jak nám to hezky jde ;-)
Jím zdravě, pestře, každé jídlo je pro mě gastronomický zážitek a dobíjí mě energií. Nevyřazuju ani tuky, ani sacharidy ani žádnou jinou složku potravy. Jím vše čerstvé, kvalitní a především alkalickou rostlinnou stravu. Chcete, abych třeba napsala článek jen o svém jídelníčku?











 Jestli si vzpomínáte, na začátku soutěžní přípravy jsem si udělala takový motivační kalendář na zeď k posteli. Pořád ho mám a každý večer dělám poctivě fajfky :-) A pokud vaše pozorné očko zaznamená, jsou tam i nějaké křížky. Celkem 3. A tím vám chci říct, že i já jsem jen člověk! Často mi píšete, jak obdivujete moji disciplínu a odhodlání. Ano, to mám. Ale neznamená to, že jsem 100% perfektní. Mám i svoje slabé chvíle. A někdy to nejsou ani tak slabé chvíle, ale prostě cítím, že moje tělo i hlava chtějí vypnout, odpočinout si, dopřát si :-) A já se tomu nebráním, když je to v souladu s mým dobrým pocitem. Takže třeba jsem si s manželem zašla na večeři, dala si víno, pizzu a tučný dezert s cukrem v deset večer. A druhý den jsem se vzbudila nabytá, plná nového elánu a šla hned běhat ven na vzdoušek. Netrestejte se za nic. Poslouchejte svoje tělo a pocity.


No a další věc, kterou můžete vidět je, že ani s váhou to nejde podle "plánu". Ale koho zajímá nějaké číslo na váze, když já se cítím fantasticky? :-) Moje staré já mělo občas tendence to řešit a trápit se tímhle nicotným čísílkem. Ale díky bohu to není jediné měřítko, které ke sledování pokroku používám, a hlavně fotky mi vždycky ukážou, že vše postupuje tak, jak má ;-)

Do prvních závodů zbývá posledních 10 dní. A abyste si nemysleli, že jsem pořád tak vyrovnaná a osvícená, řeknu vám, že v posledních dnech mi občas straší ve věži a prohlašuju, že na závody nepůjdu a rozmýšlím si to asi každou hodinu :-D Ale nebojte, půjdu. A užiju si to na 10000%!! Jsem na sebe pyšná, pózování trénuju skoro každý den a nemůžu se dočkat, až to na těch prknech rozbalím ;-) Lhostejno, jak mě rozhodčí ohodnotí, já ten den chci prostě jen zářit.

Nu a co se u mě jinak dělo v poslední dobře kromě toho, že jen cvičím, jím a sestavuju to samé pro svoje klientky :-D ?



O víkendu jsem byla na festivalu Evolution na stánku Bioden. Je to partner našeho Veganza Store a taky můj sponzor. Byl to skvělý zážitek. Popovídala jsem si tam se spoustou skvělých lidí, sama si pochodila všechny stánky, očíhla novinky a moc jsem si to užila :-)

Selfíčko z hajzlíků nesmí chybět :-)

Celý předchozí den před veletrhem jsem strávila v kuchyni chystáním ochutnávek dobrot z ořechových másel Meridian a proteinů Growing naturals.


Chystání těchhle mňamek mi zabralo opravdu celý den až pozdě do noci. Jenom jsem patlala těsto, koulela a kostičkovala. A víte co to je, přelívat třeba 300g másla z misky do misky, vypeckovávat čerstvé datle a roztápět horu čokolády, když jste v dietě??? Docela sranda :-D Vypila jsem asi galón zeleného čaje a vyžvýkala půl balíčku žvýkaček, i když normálně nežvýkám vůbec. V noci mě ta vůně čokolády budila, protože jsme měli plechy s proteinovými tyčinkami v ložnici, aby po nich nešel kocour.
Ale vůbec toho nelituju, protože to stálo za to. Všem moc chutnalo a moje výtvory si pochvalovali. Návštěvníci našeho stánku vyfasovali k ochutnávce rovnou i recepty, kterými brzy potěším i vás na Veganze ;-)

Proteinové sušenky s mandlovým máslem

Arašídovo-kakaové truffles

A na proteinové tyčinky si počkáte ještě o něco déle. Ale ne ve formě receptu, ale hotového výrobku! Protože jestli všechno klapne, moje veganské proteinové tyčinky se začnou vyrábět. A také budeme mít vlastní Veganza proteiny a superpotraviny. Ale nebudu předbíhat, protože nechci nic zakřiknout. Zatím se nechte překvapit ;-)

Ale prozradím vám, že moje nové stránky jsou už ve fázi finishe. Čeká se jen na fotky, aby se jim dodala grafická podoba. A stejně tak moje připravované e-booky. První bude "10 zábavných HIIT tréninků". HIIT tréninky jsou nepostradatelnou součástí mojí přípravy a celoročního režimu. Nedám na ně dopustit a tak se o ně s vámi chci také podělit, abyste objevili jejich kouzlo.



No jsem prostě lehce hyperaktivní a nemám ráda nudu. To je asi poznat, co? :-) Ale především jsem objevila kouzlo zdravého fitness životního stylu a chci se s vámi o jeho úžasnosti ve svým pojetí dělit. Protože pak moje radost nabývá ještě větších rozměrů.

A co mě teď čeká? V pátek focení v ateliéru v Praze u Jiřího Jevického a na víkendu jedu do Brna na seminář aktin koček. https://www.facebook.com/events/903408079717661/

Pak už je tu peak week a musím to nějak doklepnout. Samozřejmě v souvislosti se soutěžemi spoustu zařizování, plánování, adrenalinu, atd. Nemůžu se dočkat! A ono to zase uteče jak voda :-)

Mějte se krásně, moji drazí, zase podám hlášení ;-) Je 22:10, takže mám po seriálu a musím na kutě. Ale ten čas jsem vám ráda věnovala :-)

A pokud mě chcete sledovat denně, tak na facebooku a instagramu.



13 komentářů:

Martina Průšová řekl(a)...

Juu tak to se máme na co tesit, takových novinek, to je super :) jsi skvělá a držím palce na soutěži :)

Anonymní řekl(a)...

super. tesim sa. mozem sa spytat kolko meriaš? :)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

162 cm.

Kristýna T. řekl(a)...

Kde prosím kupuješ ten kečup se stévií? Prošla jsem snad všechny supermarkety a jediné co měli byly jiné značky, které mají i cukr nebo aspartam..:( moc děkuji za odpověď

Miruška P řekl(a)...

Takový pozitivní článek, užij si seminář v Brně :) a těším se na recept a ten článek o stravě, ajk to teď máš by byl super! A váha, to je vážně jen číslo, jsi nádherná!

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Děkuju moc Miruško :-) Článek nejspíš napíšu, jen jak bude zase chvilka čas.

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Taky jsem ho dlouho nikde nenašla. Nejspíš ho přestali dělat :-(

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Děkuju :-)

hedvi hej řekl(a)...

Skvělý pokrok!! Vypadáš úplně perfetkně, potřebovala bych tvoji pevnou vůli. Cvičení sice miluju, ale to jídlo, i když počítám, tak se prostě dost často seknu...Líbí se mi tvůj přistup a velmi pestrý jídelníček. Přeju hodně štěstí v soutěži, kdyby hodnotili hlavně cestu, jakou ses k tělu dostala, vyhrála bys na plné čáře :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Kačenko, skvělý a inspirativní článek :) Sleduji Tě každý den a moc Tě obdivuju! Jsi skvělá!
Chtěla bych se Tě zeptat ohledně těch sacharidových vln, když počítáš sacharidy na každý den, počítáš je bez zeleniny? Dělala jsem to tak, ale pak jsem zjistila, že jsem tý zeleniny jedla hrozně moc, protože jsem měla hlad :D a bojím se, že mi tím ty sacharidy hodně naskáčou a ztrácí to efekt :)
Děkuji předem za Tvou odpověď ;)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Děkuju mockrát! :-) Taky držím palečky, ať se ti daří, tak jak si přeješ ;-)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Jéé, moc děkuju, to opravdu potěší :-) Psala jsem to už hodněkrát, zeleninu při sacharidových vlnách nikdy nepočítám. Dokonce si dát třeba i 1/2 - 1 grep nebo pár jahod. Ale snažím se, aby mi ani při nízkých dnes nepřesáhlo množství zeleniny 600g. Když je jóó hlad, dám si třeba trochu navíc. Zelenina je hlavně vláknina, tou nic nezkazíš, neboj se toho. Ale vybírej spíš tu vodnatější a zeleninou - saláty, okurky, rajčata, brokolice, chřest, atd. A mrkvičku, řepu, hrášek atd. spíš s mírou.

Anonymní řekl(a)...

super kati,vzdy si rada prečitam tvoje prispevky a oči potešim tvojimi dobrotami

Okomentovat