neděle 18. srpna 2013

5 týdnů do soutěže

Ahoj holky a kluci (?),
Tak to pěkně utíká. Před chvilkou to bylo ještě několik měsíců a teď už jen pět týdnů. Ale forma jde ku předu. Opravdu teď ty výsledky jsou už vidět. Zvlášť nohy. Přijde mi, jako by po každém tréninku byly svalnatější a zaoblenější. Mám z toho radost. Takhle teď nějak vypadám:
Bez názvu-1  20130815_055115
Trenérka mi teď odjela na dovolenou, takže příští týden jsem odkázaná jen sama na sebe. Ale je to na druhou stranu dobře, protože jsem aspoň motivovaná se více snažit. Musím se pochválit, protože tréninky dodržuju přesně, nic nevynechávám, nezkracuju, nepřesouvám a i v dietě jsem vzorná. Je to už ale pěkný záhul. Ještě před pár týdny jsem si pochvalovala, jak to bez problémů zvládám, nemám hlad ani chutě a pořád dost energie. Teď už je dieta ale o dost přísnější, tréninky delší a intenzivnější. A je to znát. Občas se už i budím hlady, jsem slabá a unavená. S většími váhami mám taky problém. Ale na druhou stranu cítím, že to konečně začíná mít efekt, co se týče rýsování. Tělo konečně začalo jet na rezervy ;-)
Vlny mám teď:
0/50/100/250 už třetí kolo a čeká mě 0/50/50/250/0/100/50/300/0
Navíc jsem už vyřadila hodně potravin. Momentálně se můj jídelníček skládá z:
tofu natural, domácí seitan, fazole, čočka, batáty, rýže, proteiny, zelenina, ovoce - jablka, grepy, jahody, broskve
Toť vše. Vyřadila jsem všechna mléka, jogurty, lahůdkové droždí, ochucená tofu a kupovaný seitan, všechny obiloviny kromě rýže
Moje dietní bašty:
P1160993 P1170041 P1170089 P1170163 P1170173
P1170178 P1170181
Kardio teď jedu 3x 35 min. konstantní, 2x 30 minut intervalový a 1x 60 min. konstantní
Dneska jsem vstávala v 6 a šla jsem ven na intervalový trénink. Bylo to super. Pak jsem posnídala tofu tvaroh s trochou rýže a 1/2 broskve a šla jsem do fitka. Dala jsem si skvělý trénink nohou a břicha. Šla jsem do posilovny plná elánu a odhodlání si pořádně naložit. Chtěla jsem si nandat co nejvíc, protože mě doma čekaly čokoládky, co jsem si včera koupila :-) Dobrá motivace :-D
Leg-press - 3 x 15-20
Dřepy na multi-pressu - 3 x 15-20
Předkopávání - 3 x odkládaná série
X
Zakopávání - 3 x odkládaná série
Front dřepy s velkou činkou - 3 x 15 - 20
Mack dřepy s velkou činkou - 3 x 18
Vypady s jednoručkami - 3 x 30
X
Výpony na lýtka na stroji - 3 x 15
Zkracovačky na bosu - 3 x 25 s výdržemi 10kg kotoučPřítahy kolen na vertikální lavici - 3 x 15
Po tréninku a sprše jsem se cítila jako král :-) Ty dřepy to je jako droga! Měla jsem včera 0 a dneska 50, takže rezervy opravdu vyčerpané. Ale naplánovala jsem si na dnešek sladkou chvilku. Jako odměnu a nabuzení metabolismu. Zvláště po takovémhle tréninku jdou ty jednoduché cukry rovnou do svalů na regeneraci, takže mi i díky tomu zase hezky povyrostou. A díky vyčerpaným rezervám neměly ty čokoládky šanci jakkoli se uložit. A nepokoušejte se mi tuhle teorii vymluvit !!! Já tomu věřím, takže to tak prostě je :-) Ale nemyslete si, že se tahle krmím často. To je teď opravdu jeden chod 1x za 10-14 dní.
P1170210
Nikdy jsem na sladké nebyla, ale když jste na soutěžní dietě a makáte jak čert, tak se to rychle změní. Jak já jsem si to dnes užila!
A ještě k pózování... Když jsem byla před dvěma týdny v Chebu, tak už mi to šlo perfektně. Cítím se už v tom jistě a sestavu mám docela dobře nacvičenou. Takže už tam pojedu jen týden před soutěží a to doladíme i účes a líčení. Botky mám už objednané. Už se na to vážně začínám těšit. Nevím jestli je to ještě možné, ale baví mě to všechno čím dál víc!
Snad si najdu více času, abych sem napsala častěji. Jsem v jednom kole :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat