pondělí 26. srpna 2013

Jednoduchá rostlinná strava

Jeee, já už se tak těším na svoje snídaňové kašičky, zdravé domácí koláče, dortíky, proteinové tyčinky a snídaňové musli! Jarní závitky, ovesnou pizzu, pomazánky a sendviče!!! A taky vínečko - sem tam :-)
Ne že bych neměla ráda rýži, tofu a batáty, ale přece jen denodenně...
Je fakt, že díky dietě jsem se naučila jíst hodně jednoduše a čistě. Myslím, že i po závodech se už nevrátím k té úplně původní stravě - budu jíst jednodušeji. Sem tam něco zdravého upeču nebo o víkendu připravím nějakou specialitku, ale budu se pořád držet nezpracovaných celistvých rostlinných potravin. Když o tom teď tak přemýšlím, přinesla mi tahle změna hodně vedlejších benefitů, kromě výsledků ve fitness.
- lepší trávení
- méně času stráveného: přípravou jídel, sháněním ingrediencí, vymýšlením jídel, receptů a kombinací
- více času na rodinu, sport, Veganzu a další aktivty (třeba teď jsem napsala knížku ;-))
- pocit svobody - nemusím vše tak dopředu plánovat a organizovat, protože jsem schopná více improvizovat. Když není čas nebo nálada, smíchám rýži s čočkou a brokolicí a mám oběd hotový. Když si nestíhám připravit jídlo do práce, koupím si v sámošce rajče, kostku tofu a plechovku konzervy hrášek, kukuřice, paprika - a taky se najím ;-)
Jíme proto, aby jsme žili. Nežijeme proto, aby jsme jedli.
Snad mi tahle obhajoba aspoň na ty 4 týdny pomůže překonat chutě :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat