pondělí 2. září 2013

3 týdny do soutěže

Musím se pochválit. Dělám už viditelné pokroky. Bála jsem se, jak mi půjde rýsování, ale výsledky diety a intenzivního kardia se už objevují. I když mám teď méně síly, snažím se dávat do každého tréninku maximum. Je to celkem náročné sloučit práci, každodenní tréninky, přípravu jídel, péči o domácnost a osobní život. Ale musím to teď nějak zvládnout. Jsou to už jen 2 týdny a kousek.
Dietu se snažím držet co nejvíc striktně, ale taky jsem jen člověk a tím pádem nejsem dokonalá. Včera jsem pekla jako nový příspěvek do receptů na Veganze a taky pro mého manžela cookies z cizrny a arašídů s čokoládou. V rámci "jen ochutnám" jsem během dne snědla 3 a dnes po tréninku jeden. Ale snad se nic tak hrozného nestane. Ve čtvrtek, kdy mám naplánované vyšší sacharidy, si chci dát malou sladkou odměnu. Už mám v ledničce sojové ice caffé a zítra si k tomu koupím nějakou sladkost :-) Aspoň na něco je třeba se těšit. To už bude asi poslední dietní hříšek.
Hned po závodech pojedeme s mým drahým na Šumavu na 4 dny. Mám v plánu si tam odpočinout, dát maximálně procházky a kardia na bruslích a běhaní. Taky jsem myslela, že si konečně dopřeju nějaké výborné kalorické bombičky a sladkosti, ale trenérka mi opět překazila plány. Hned týden po závodech je reprezentační sraz juniorů, takže se budu minimálně do té doby muset krotit. Mám takové neblahé tušení, že se mě nenápadně snaží dostat na mistrovství světa do Mongolska. Já už jsem ale moooc unavené z té dlouhé přípravky a jedny pohárové závody mi budou pro začátek nejspíš stačit. Chci si máknout hlavně přes zimu a vyformovat se perfektně na jaro. Dietu si dám příště už tak jen 2 měsíce před a mimosezónu jen udržovačku a trochu objemovku. Tedy pestrou rostlinnou stravu i s oříšky, všemi obilovinami, ovocem, zdravými dobrotami a občasnými prasárničkami :-) Už se cítím deprimovaná tou dlouhou dietou a přípravou. Ale zase ty výsledky fakt stojí za to ;-) ! Musím teď zatnout zuby.
Jde do tuhýho. Mám teď vlny 50/50/50/200 a ve čtvrtek už dostanu rozpis až do soutěže včetně odvodnění. Jsem na to zvědavá.
Minulý týden jsme byli s manželem v Berlíně. Bylo to tam parádní :-) Nejvíc nadšená jsem byla z veganského supermarketu. Pane, tam měli dobrot! Celý velký mrazák jen s rostlinnými zrmzlinami! Hotový ráj! Určitě tam ještě zajedem a příště s chlaďákem a beru zásoby domů na odměňovací dny :-) A ty dortíky co tam měli... Koupila jsem si raw oříškovo-kakaovou pomazánku a velkou čokoládu. Ty mám teď doma schované a dám si je po závodech :-)
Jinak trenérka i s celou posilkou se mi teď přestěhovali do nového. Je to tam moc pěkné! Dnes jsme cvičily nohy, pak bylo pózování a kontroling. Dostala jsem pochvalu :-) A musím říct, že já jsem taky spokojená. Do Chebu na pózování jedu příští víkend.
Příští týden jdu na focení. Botičky očekávám každým dnem, o víkendu budu barvit vlasy, musím si ještě koupit náramky, na mani a pedi, zajít pár krát na solárko atd. atd. Program je nabytý. No jo, je to už za rohem. Už se ale asi začínám těšit :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat