pondělí 23. září 2013

Grand prix fitness Brno - foto































2 komentáře:

Radka řekl(a)...

Super fotečky,když vidím jak slastně baštíšm ty dobrůtky ,tak skoro tiše závidím,já když si dam sachry typu rýžové puf,tak mám rozhodnou glykemii a pak se dostávám do hypoglykemie. Navrch tloustnu po sachrech pro mě je asi cesta raw paleo pŕi ní má mam výsledky a tělo nestrádá. Jsem dle metaboliky proteinový typ. Tak nevím,mem dost velký dilema.:-((((

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Děkuji :-) Přiznám se, že se mi také líbí. Radi, já tomu moc nerozumím, proč máš dilema, když říkáš, že ti nejvíc vyhovuje raw paleo. Popravdě moc si to neumím představit. Jako ovozel + oříšky? A jak se u tebe projevuje ta rozhozená glykemie a hypoglykemie? Každý si musí vyzkoušet, co nejlépe sedí jemu. Taky jsem si vyzkoušela spoustu výživových systémů, které doporučovali jiní, než jsem si našla ten svůj vlastní.

Okomentovat