pátek 6. září 2013

Poslední "cukrová" odměna a velké přípravy

Ve středu ráno na lačno jsem si dala intenzivní kardio, asi 45 minut. Aby se neřeklo... A pak jsem strávila celý den válením doma u seriálu Jak jsem poznal vaši matku a cpala jsem se sladkostmi :-) Tedy snídaně byla ještě dietní, to jsem si dala svůj klasický oblíbený tofu tvarůžek s rýží a jahodami. Od 12h se to už ale zvrhlo. Držte se :-D
Manželovi jsem dělala celoznné palačinky, tak jsem si také dala 2. Pak následovali celozrnné sušenky s náplní z hořké čokolády (typu disco), těch skoro celé balení až na 3 nebo 4, které si manžel uschránil :-) pak celá oříkovo-nugátová čokoláda, 150g přírodních kešu, kokosová tyčinka, kešu tyčinka, sojové ice caffé a na závěr kukuřičná krupičková kaše s kakaem a jahodami. Hmmm, to je asi všechno. Nebo jsem něco zapomněla?? :-) To v průběhu cca 4 hodin. Ale byly to mňamky. Pak jsem už jen unaveně a otupěle čučela na ten seriál a uživala si tu cukrovou extázi :-D
Poslední odměna a teď už zase přísný režim až do závodů. Včera jsem dostala od trenérky rozpis až do konce. Včetně doplňků, pitného režimu a přesného postupu. Je to zábava. Těším se na to, co se bude s mým tělem dít. Vypadá to dost zajímavě.
Taky mi napsala seznam věcí co sebou na závody. To zní ještě zajímavěji: občanka, legitka SKFČR, pantoflíky, plavky, boty, ručník, 1,5l vody, marmeláda s cukrem, malý šampus, dobrůtky po závodech, rozcvičovací guma, barva a olej
Vlny mám od pondělka: 50/0/150/100/50/100/0
400/50/50/50/250/150/50
Poslední 3 dny jsou už ale jen čistá rýže a chlebíčky. A odvodňovací drijáky.
Uteče to jako voda. Mám ty dva týdny dost nabyté - manikůra, pedikůra, barvení vlasů, shánění líčidel a doplňků, pózování v Chebu, focení v Praze, nákup barvy, oleje, doplňků a rozcvičovací gumy, tréninky, práce, atd. atd.
Bude to eldo rádo! Snad to zvládnu na těch nízkých cukrech.
Už vyšel konečně po prázdninách nový fitness. Už se mi stýskalo. Aspoň se počtením teď zase motivuji. Jsem tam já s manžílkem na společné fotce ze soutěže fitness models. A hned na první stránce je upoutávka na brněnskou soutěž, kam se právě chystám na prkna. Vypadá to dobře :-) V pozadí Radka Prášková.
Jo abych nezapomněla. S tou jsem se už taky dvakrát potkala ve fitku. Teď ve čtvrtek dokonce i s Vlaďkou Krásovou. Akorát, když jsem měla se Zdeňkou trénink, tak tam natáčeli videolog příprav na Olympii.
Já už se táááááák těším :-) ani nemám strach. I když nervy asi terprve přijdou. Zatím je to čisté nadšení.
A ještě tak pro zpestření. Fotky mých dobrůtek, co si teď dělám.
P1170390
P1170393

4 komentáře:

Kateřina Švaříčková řekl(a)...

Kačí, mám takový dotaz.
Miluji špenát a kupuji baby listový z albertu. Už jsem se hodněkrát snažila udělat takto dušený jako je na obrázku výše. Špenát properu, pokrájím a dám do pánve, podliji ho vodou a nechám úplně vydusit, lehce osolím a opepřím. Problém je ale to, že je úplně pokaždé nahořklý. Nevím čím by to mohlo být. Mohla by jsi mi poradit?:-)
Děkuji

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Kačul, samotný dušený špenát není nic moc. A myslím, že toho čerstvého baby je škoda. Ten si nech na saláty. Já kupuju mražený listový. Nejraději od Alnatury v Globusu, ale dobrý je i klasický nebio. Podusím cibuli na kostičky (1 velkou na dvě porce), když změkne přidám malou lzičku oleje a krátce jí orestuju. Pak přidám špenát, 1/4 hrnku sojového mléka (nebo vody), lžičku zeleninového bujónu a dusím pod pokličkou do rozmražení špenátu. Přidám 3-4 stroužky prolisovaného česneku a ještě dusím několik minut pod pokličkou. Pak vmíchám 1-2 lžice lahůdkového droždí a je hotovo.

Kateřina Švaříčková řekl(a)...

Teda děkuji moc za recept:-) už se těším až ho vyzkouším, byla to pro mě vážně záhada. Je fakt, že samotný, či ve smoothie je mnohem lepší. Uvědomuji si teď, že bych Vážně potřebovala tvou školu:-) cítím jak moc mě brzdí to malé množství zkušeností a vědomostí:-/ Veganza mi opravdu moc pomahá:-)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Jé, tak to mám radost :-) Neboj se kdykoli zeptat! Třeba teď na mém novém Ask. Odkaz nakoře v záložce.

Okomentovat