čtvrtek 23. ledna 2014

Novinky i stálice v mojí kuchyňce

Dobrý den, vážení,

než se dostanu k hlavnímu sdělení, tak přidám ještě nějaké kecy, prdy, mašličky na úvod ;-) Dnes mám první den volna po dvou nabytých pracovních dnech. To byla dřina, ufff. Chápete, jak je to příšerné pracovat celé dva dny v týdnu ??? :-D Zároveň to bylo ale volno v tréninku a dneska opět rozjezd.

Dneska jsem měla jít první den na ranní heat s maminou. Jsme teď spolu domluvené 2x týdně ráno od 6:45, kdy je první lekce (ano, můj dokonalý program je opět překopaný). No jenže můj milovaný budíček si hodlal dneska hovět a nelíbilo se mu asi, že by měl zvonit tak brzo. Takže jsem se v klídečku taky vyhajinkala a začala jsem mhouřit očka až v 6:31. Jak jsem se ale na ten čas podívala, hned mě ten klid přešel. Vylítla jsem jako střela, natáhla na sebe rovnou věci na cvičení, bez podprdy, přes to špinavou mikinu, která mi první padla do ruky, na kabát už nebyl čas a letěla jsem. Nějakým zázrakem se mi povedlo už v 6:47 funět na pásu. Tomu se říká kardio po ránu! Ještě že mám to fitko tak blízko.

Po heatu domů na snídani, vzpamatovat se, vytrávit a hurá na trénink se Zdéňou. Aby toho nebylo málo, dneska byly na řadě nožky. Po dlouhé době jsem prosila pána boha, abych to přežila ve zdraví a aby už byl konec!! Nepamatuju si vůbec jaké jsem měla váhy, kolik opakování, sérií atd., protože jsem po většinu času byla mimo sebe, lilo ze mě potu víc než z Niagárských vodopádů a padala jsem do mdlob. Nejbrutálnější trénink všech dob (neříkám to pokaždé? :-/ :-D)

No ale jinak se mám super, papkám krásně "plant and clean", ale úplně přísná dieta to teď není. Většina dnů se mi podařila, ale často byl ten příjem také vyšší. Měla jsem prostě hlad a byla nervní. Snažila jsem se ale dohnat to vždycky jen něčím menším, nejčastěji bílkovinami nebo oříšky a nepřejídat se. Nicméně, dnes ráno hlásila váha po 10 dnech tohohle režimu -1,7kg dole :-) :-) To mě velice mile překvapilo a vůbec jsem to nečekala. Každopádně, v sobotu je odměňovací den. To si dám pěkně do nosu a od neděle to zase rozjedu pěkně z ostra ;-) !! Tyhle dva týdny byla zatím jen takový příprava na dietu. Hlavně jsem ráda, že jsem vydržela neprasit a jedla čistě.

Velký plán, tedy další přípravnou fázi, napíšu o víkendu nebo na začátku příštího týdne. Teď už k těm mým dobrotám. Pořídila jsem si nějaké novinky, které se buď nově objevily v obchodě nebo ty, které tam už sice dříve byly, ale teď mě na ně někdo nalákal. Takže číhejte:

Goji, které jsou výborné v ovesné kaši. Sušené 
mi nikdy nechutnaly, ale když se předem namočí 
a pak vaří společně s kaší, je to balada!


Tohle mlíčko je jeden z nejčerstvějších 
objevů. Doslova. Mají ho nově 
v Country lifu. Je to čerstvé sojové mléko 
z ekologicky pěstované evropské soji 
(www.soyka.cz). Chlazené s trvanlivostí 
dva týdny. Žádný vodový tetrapak 
do příštího století. Je krásně husté, 
má 0 sacharidů a 4,3g bílkovin! 
A chutná fajně ;-) Navíc mě překvapily 
zajímavé příchutě - karob, kardamon, 
vanilka, chia, caffe laté. Určitě postupně 
vyzkouším všechny. Ty ochucené mají
 6g sacharidů, je tam trochu agávového 
sirupu. Ale na snídani nebo 
po tréninku.. Proč ne!

Špaldové vločky střídám občas 
s ovesnými na snídani. Mají 
překvapivě ještě lepší nutriční
 hodnoty - více bílkovin, méně 
tuku. Kaše z nich je výborná.

Konopná semínka u nás ve špajzce 
nejsou úplně tak novými hosty. Ráda si 
s nimi posypávám ranní kašičku ;-) 
Obsahují 30g bílkovin!

Konečně u nás také zavedli těstoviny z natural rýže! 
Těstoviny mám moc ráda a teď se jich nemusím 
vzdávat ani v dietě, juchů :-)!! Ale ta cena, lidičky....:-/ 
Tu raději neuveřejňovat!

Už zmiňované nudle z pohanky. Minule jsem
 to popletla. Udon nudle jsou z pšenice. 
Ty pohankové jsou SOBA. Tentokrát neměli 
čistě pohankové, tak jsem vazala na zkoušku ty 
s přídavkem batátů. Určitě budou výborné taky. 
No může být špatné něco, co je z batátů???

Quinoové vločky jsou sice drahé jako by byly ze zlata, 
ale moc moc dobré! Dostala jsem je od maminky. 
Dělám si z nich snídaňovou kaši stejně jako z ovesných
a špaldových vloček. Nutriční hodnoty jsou 
super, což se o quinoe ví přece a chuť je taky báječná ;-) 
Vzhledem k ceně je také fajn, říznout je napůl 
s těmi ovesnými.

I když vyloženě nerada jakkoli 
podporuju značku Nestlé, 
musím uznat, že kasické Caro 
mi ze všech obilných kafíček 
chutná nejkafíčkovatějš :-/

Fazole černé oko. Ty jsem ještě 
neměla a jsem na ně zvedavá. 
Chytám se na tehle recept:


Dám pak echo, jak to dopadlo.

A mandlové máslíčko. To je také náš 
věrný kamarád. I když někdy, když 
lžička ciká o dno, začínám ho 
proklínat. Je návykové!
Ale skvělá přísada do různých 
omáček na zeleninu, na palačinky atd.

Mějte se blaze ;-)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zdravi ta Kati, fi no same dobrotky si zas "predstavila", ja sa chystam vo februari do Pha, tak musim vyzistit kde aj ja pojdem ponakupovat take mnamky, lebo na Svk je troska biednejsi vyber...
Ja makam uz 24.den v kuse a tiez dufam ze sa vaha na mna cez vikend usmeje peknym cisielkom... Prijem si zatial drzim B100, S200, T50... Som tiez skusala nove recepty, napr. kicri z mungofazuliek, ryze naturalky a cervenej repy, karbonatky tiez z cervenej repy, alebo placky z jednozrnky, jednoduche jedla ale mnamka velka :) Uz sa tesim kedy mi dorazi tvoj "Pepek" :)
Tak drz sa Kati v peknom papani a velkom makani, ja sa budem s tebou :) Mata

Anonymní řekl(a)...

Máš zkušenost i s jiným mandlovým máslem? Já měla zatím jen z pražených neloupaných mandlí od Rapunzelu a je skvělé, ale pokud bys znala ještě chutnější, ráda ho zkusím :)

Andullie řekl(a)...

Spoustu věcí jsem ještě neměla tu čest ochutnat, nicméně Caro je také u nás doma stálou záležitostí, to miluju :))

Dewii řekl(a)...

Ty těstoviny z natural rýže mají v té zdravé výživě u Anděla? :)) Koukala jsem po nich v Herbiu a nenašla..jsou výborný!

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Jsou z Counry lifu. Skoro všechno nakupu tam. Ale kdybys chtěla, cokoliv ti dovezu. Dělám kurýra už celé rodině. A prospívá to mým svalům :-D

Okomentovat