čtvrtek 24. července 2014

Hledět stále vpřed a nikdy se nevzdávat

Ahojda moji milí, tak jak se máte? Venku sluníčko krásně pálí a už se blíží víkendek Také se těšíte?? Já moc! Protože budu zase se svým drahouškem a určitě si naplánujeme nějaký parádní výlet nebo koupando :-)
Dnes jsem začala den s novými cíli, novým jídelníčkem a novým tréninkovým plánem. Jsou to velké změny, ale to je přesně to, co moje tělo i já psychicky potřebujeme.
Od té doby, co jsem skončila z ketogenní dietou (a nabrala ty pracně sedřená kila zpátky, vrrrrr :-/) jsem měla v jídle takový pohodovější režim. Jedla jsem zdravě, občas jsem si dopřála něco navíc a dala jsem tělu trochu oddych. I kardio jsem snížila, ale se silovým tréninkem jsem tedy nešetřila Tak snad 6 týdnů tělíčku stačilo, aby si od všech těch diet odpočalo a teď se mnou zase začne spolupracovat.

V sobotu jsem byla na tělesné analýze a zjistila jsem, že svalíky zase o 0,5 kg povyrostly. Není to moc, ale každé deko se počítá ;-)Od poslední soutěže jsou to už 2 kg. No a teď to potřebuju pěkně vysvobodit z těch tukových polštářů, ať se svalouši konečně ukážou! ;-)
Do neděle jedu na rýži, pohance, mrkvičce a řepě. Spešl dietka na stažení vody. Také je velká změna v tréninku, který mám teď pořád 5x týdně, ale vždy celé tělo a kruhový. Pořádná změna pro mě! No uvidíme, dál vše ukáže čas. Hlavně vytrvat, milovat sebe sama a své tělíčko a věřit v něj a starat se o něj, jak nejlépe dokážeme. O to se snažím a doporučuji to i Vám všem :-)

Váha dnes ráno: 60, 2 kg
Procento tuku: 21, 3

Placky z pohankové mouky s dušenou mrkví s kari a petrželkou a červená řepa.

Pohankové trojhránky s jahodovou polevou bez kalorií a krémem z čokoládového rýžového proteinu Growing naturals.

Propocené věci po kruhovém tréninku celého tělo. Dal mi pěkně zabrat  A taky jsem hned odpoledne vytuhla 

Dnešní trenálek

První okruh (3 série, 15 opakování):

Dřep s jednoručkami s podloženými patami
Tlaky na ramena s jednoručkami
Přítahy jednoruček na břiše na lavici

Druhý okruh (3 série, 15 opakování):

Výpady za chůze s jednoručkami
Bicepsový zdvih s velkou činkou
Dipy mezi lavičkami

Třetí okruh (3 série, 15 opakování):

Upažování s jednoručkami
Stahování horní kladky s nataženými rukama
Tlaky na prsa s jednoručkami

Čtvrtý okruh (4 série, 15 opakování):

Double zkracovačky
Zakopávání v kleče

Mějte se moc krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat