pondělí 23. února 2015

Video - trénink ramen a břicha

Tak mám tu pro vás další videjsko z natáčení s Gregem ;-) Tentokrát jsem cvičila ramena a břicho. Snad se vám bude líbit a najdete v něm nějakou inspiraci ;-)



Příště už bude pravděpodobně nějaké povídací video. Docela mě to baví :-)

8 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Docela solidní objem na ty ramena :) To musela být dobrá pumpa. Facepulls jsou asi můj nej cvik na zadní ramena a trapéz! Moc pěkný vlog, těším se na další - víc komentovaný.

Unknown řekl(a)...

Opět super inspirace, i když se asi nejvíce těším jestli budeš dělat video na záda/prsa :) a můžu vědět co je to za song? Děkuju

Pokorný bojovník řekl(a)...

Pěkné video, jen tak dál Katty, držím palce na soutěže a na plnění Vašich přání a snů...
Jsme VŠÍM a VŠECHNO je v nás...

Anonymní řekl(a)...

Ahojky, parádní trénink :-) .. Ramena cvičím moc ráda ;-) Zajímalo by mě, s jakou váhou cvičíš to předpažování nebo rozpažování..
Jinak se moc těším na další články, jen tak dál.. Zdraví Simča
#gotrain

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Tak to jsem ráda, že se líbí :-) Ramena jsou i moje oblíbená partie. Předpažování jsem dělala s 8kg jednoručkami a upažování se 7kg jedn.

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Děkuju :-)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Děkuju, to jsem ráda :-) Záda prsa taky budou ;-) písnička je to tahle: https://www.youtube.com/watch?v=Tv6WImqSuxA Pěkná, že? :-)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Jojo, ramena si dost užívám :-) Děkuju!

Okomentovat