pátek 13. února 2015

Příprava na jarní sezónu

Ahooooj, miláčkové :-)

Tak mám tu pro vás zase kupu novinek!


Ten čas letí, co? Přijde mi, že sotva jsem slezla z pódia, už zase začíná příprava na další sezónu. Ale já se moc těším!!! Po podzimních závodech jsem si nebyla jistá, jestli na jaro hned zase půjdu, protože jsem byla fyzicky i psychicky docela rozhašená. Ale díky reverzní dietě a procesu podle Nejvyššího principu, o kterém jsem vám psala v minulém příspěvku, se toho u mě hodně změnilo.
Cítím se naprosto fantasticky po všech stránkách a jsem plná elánu vrhnout se do další výzvy ;-)

I když jsem sama fitness kouč, mám ráda, když se s někým můžu pravidelně radit a mám nad sebou pevnou ruku. A tahle pevná ruka pro letošní přípravu je pro mě Brittany Davis. Je to profesionální bikini závodnice z Texasu a spolupracuji s ní prostřednictvím on-line koučinku. Ona mi pomáhala i s reverzní dietou, mám od ní tréninkový plán a teď mě bude vést v soutěžní přípravě.

Bude to už moje třetí přípravka a zase úplně jiná než předchozí dvě. Kdo mě už nějakou dobu sledujete, víte, že ta poslední byla hodně na rychlo a drastická. Teď to bude přesný opak. Beru to pěkně zodpovědně a na přípravu jsem si stanovila přesně 12 týdnů. Které odstartovaly minulou sobotu. V pátek jsem si ještě naposledy dobřála dobroty a to ve formě indické žranice objednané domů s mým drahým :-)


Lépe jsem to zahájení snad odstartovat nemohla! Byla to taková dobrota, že ještě dlouho budu vzpomínat (celých 12 týdnů :-D).
Vedle postele jsem si udělala motivační zeď, kde mám kalendář celé přípravy a každý večer si odfajfkovávám políčka :-)


A samozřejmě jen já a já jsem svá vlastní motivace ;-) Chci být stále lepší a lepší než jsem byla předtím. To je můj cíl. Ne se porovnávat s ostatními.




Tohle jsou aktuální fotky mojí maličkosti. A jde se rýsovat a rýsovat ;-) Příští týden půjdu taky na inBody, tak jsem zvědavá, co se událo v číslech. Ale svalový rozvoj vidím už teď, takže doufám, že ten pokrok bude na pódiu znát.

A jaký je tedy bojový plán? Reverzní dietu jsem končila na těchle živinách:

1869 (1633) kcal - 229g (170) C - 49g F - 128g P

V závorkách jsou netréninkové dny. Kardio jsem měla 3x týdně 15min. HIIT po silovném tréninku.

Aktuální váha je 54,9 kg na soutěži jsem měla 50,4 kg a 13,6% tuku. Cíl na jaro je 12% tuku a 49kg (cca, samozřejmě vzhled je nejpřednější).

Teď na začátku se mi kardio zvedlo na 2x 20 min. HIIT a 1x 40 min. konstantního. Živiny jsou skoro stejné jen sacharidy o 10g nižší v tréninkové dny. 60% sacharidů je obsažených v před a po tréninkovém jídle, večeře jsou nízkosacharidové.

Jím v podstatě vše, co chci a hlídám si výše zmíněné živiny, cukry do 50g, sodík do 2500mg, vlákninu nad 25g (s tím v žádném případě nemám problém, protože jsem zelenožravec :-)). Takhle bude probíhat celá příprava. Žádné potraviny vyřazovat nebudu, měnit se budou jen makroživiny.

ALE! Po celých 12 týdnů budu každý den dodržovat dle plánu - tréninky, strava na 110% bez kompromisů. Žádné cheaty, treat meals ani nic podobného se nekonají :-) To je pro mě asi největší výzva. Ale já jsem připravená ji přijmout a opřít se do toho naplno ;-) Chci životní formu a budu pro to makat 24h 7 dní v týdnu!

Doplňky mám zatím pořád stejné - Rohodila rosea, BCAA (Intra CELL), L-glutamin, CLA, Vitamíny a minerály, Testo fusion. Brzo přidám zase můj milovaný Thermo fusion. A dneska jsem dostala na vyzkoušení Muscle bomb od Reflexu, což je předtréninkovka slazená jen stévií a prý šlape jako blázen. Tak jsem zvědavá až jí zítra vyzkouším.

A tréninky mám momentálně nastavená takto:

Po - Kvadricepsy, hamstringy, hýždě
Út - Ramena, prsa, břicho
St - Záda, triceps + HIIT
Čt - VOLNO
- Hamstringy, hýždě, lýtka + kardio
So - Ramena, břicho + HIIT
Ne - VOLNO

Hlavní na co se zaměřuju jsou ramena, břicho, zadek a hamstringy. Ostatní jen "šolíchám" a biceps teď už necvičím vůbec. No posuďte sami, ten to moc nepotřebuje :-D


No a jinak si to všechno užívám na 10000000000000000000000% :-) Tréninky miluju naprosto a beznadějně! A jelikož pracuju převážně z domova a strašně mě to baví, v jídle jsem hodně kreativní.







Myslím, že s těmihle dobrotami ta příprava nebude žádný problém :-) No a jak jsem vám psala, že chystám nějaké projekty a překvápka, tak vám můžu říct, že pár věci je už na spadnutí!! ;-)

A dnes očekávám od kameramana doručení druhého videa, které jsme točili před týdnem, takže ho sem pak taky přidám.

Mějte se moc krásně a já se zase ozvu!

Teď jdu šlapat na kardijko...

S Láskou vaše Katty :-*

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Katty, zkoušela jsi na sobě i Viridian spalovač? Jaké to má účinky? Případně, jaký spalovač bys mi doporučila, když jsem ještě žádný nikdy neužívala a sportuju 3-4 krát týdně? Děkuju moc, hodně štěstí do přípravy!!! :) Em.

Petr Duchoň řekl(a)...

No ty jedeš. Bicepsy už fakt bobtnání nepotřebujou. Držím palce. Předsevzetí máš velká.

Jakub Mach řekl(a)...

Tyjo, tak před formou smekám. Ruce, záda....parádní. Muscle Bomb dávám občas před tréninkem. Funguje dobře, jen má trochu pomalejší nájezd, tak musím mít vždycky trochu delší rozcvičku :)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Děkuju mocc :-) !! Prej pomalejší nájezd? Já si dala včera jednu odměrku a skoro to se mnou seklo ještě než jsem odešla z bytu :-D

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Děkuju moc za podporu :-)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Ahojky, Viridian přímo spalovač nemá. Ale určitě bych ti doporučila Thermo fusion od Reflexu. Obsahuje více účinných složek, které si pomáhají navzájem. Výsledkem je, že ti během tréninku pomůže podat větší výkon, spálit více kalorií, víc se vypotit. Dál napomáhá k lepší přeměně podkožního tuku na energii a stejně tak sacharidy přijaté ve stravě pomáhá efektivně přeměňovat na energii, místo, aby se ukládaly. Tlumí chutě na sladké a celokově pomáhá i psychicky lépe zvládat dietu, případně proces hubnutí. Za mě 1****

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

http://store.veganza.cz/spalovace/thermo-fusion-100-kapsli-reflex/

Jakub Mach řekl(a)...

Aha, tak jsem se díval a Reflex má dva výrobky Muscle Bomb. Já myslel tu verzi na pití, kde je jen kofein, taurin, karnitin... A ty asi tu sypkou, kde jsou bcaa, beta-alanin atd. To musí nakopnout pořádně :D

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Přesně tak. Ja to zabiják :-D

Anonymní řekl(a)...

To nezní vůbec špatně, děkuju moc za odpověď! Já právě koukala po tomhle, ale to asi nebude až takový nakopávač, že? http://store.veganza.cz/spalovace/extrakt-ze-zeleneho-caje-100--organicky-viridian/

Okomentovat