úterý 5. března 2013

5. Března

Jídelníček poctivě dodržuju a zatím ho zvládám celekem dobře. Vychutnávám si každé jídlo a cítím se dobře. Mile mě překvapilo, že se mi teď i se změnou jídelníčku upravilo trávení. Bude to asi tím vyšším podílem vlákniny a menším množstvím tuku. Ale stejně je to takové zvláštní, protože v bezsacharidové dny mám odpoledne docela krize. Jsem podrážděná a chvílemi se mi i motá hlava a třesou ruce. Hlad zapíjím velkým množstvím vody a čajů Nebo zajídám zeleninou. Manžel se mi v tyhle dny začíná vyhýbat :-) Taky když jsem v práci , tak mám co děat, abych byla milá na klienty. Největší krize vždycky přichází mezi 15 a 18h. Večeře mé většinou zasytí nejvíc, takže večer už je mi fajn a těším se na snídani :-)
Naopak ten den s 300 sacharidy ani mezi jídli nevytrávím a mám co dělat, abych to o sebe nafutrovala. Začínám v 7 ráno a končím v 9 večer. A celý den jím a jím :-) Ale zase když jsem si to zprůměrovala, tak mám pořád menší příjem živin i energie než předtím, když jsem neměla sacharidové vlny. Budu si to asi ještě muset nějak upravit. Třeba jíst méně zeleniny a lehčí obiloviny.
Ale jinak musím říct, že mi to celkem vyhovuje a chutná mi. Zamilovala jsem si teďˇ různé kaše na snídani, hlavne rýžovou, do které si zamíchám čokoládový protein a je o super mňamka. Ve dny s nulou si dělám na oběd různé mražené zeleninové směsi, které kupuju v Globusu. Jsou trochu dražší, ale výborné. Ochucené jsou už bylinkami a kořením. Vždycky orestuju na pánvi a přihám jen seitan, tofu nebo tempeh a mám skvělý oběd. Taky jsem teď objevila rostlinnou "vaječnou" omeletu. K večeři se špenátem je to luxus a hlavně zasytí.
Občas mě honí mlsná a už přemýšlím, co dobrého sladkého si upeču, až budu mít nějaký odměňovací den. Možná v neděli :-)
Výtah z jídelníčku:
DEN 1
P1160088
DEN 2
DEN 1
DEN 5
P1160094

Žádné komentáře:

Okomentovat