pátek 1. března 2013

Přípravka na soutěž

Předminulý týden v pátek jsem měla schůzku s Evou Sukupovou. To je velká osobnost české kulturistiky a fitness. Je trojnásobnou mistryní světa v kulturistice a i když už delší dobu nezávodí, věnuje se téhle branži dál. Organizuje soutěže a pomáhá závodníkům dostat se vpřed.
Já se s ní osobně znám už dlouho a tak když jsem se rozhodla, že bych chtěla nějakou soutěž zkusit, obrátila jsem se na ní. Domluvily jsme si schůzku, na které si mě prohlídla a sepsala mi jídelníček i trénink. Celkem nedůvěřivě se tvářila, když jsem jí řekla, že nejím maso ani žádné živočišně výrobky jako vejce a mléko. Nevěří tomu, že člověk na rostlinné stravě může ve fitness dosáhnout dobrých výsledků a vybudovat hmotu. Stará škola říká, že maso dělá maso. Ale já jim ještě ukážu, že to tak není ;-) Je to pro mě velká výzva, ale já se do ní vrhám s nadšením!
Zásady jídelníčku jsou dost obecné a jednoduché, takže jsem si je snadno mohla přeformovat do své verze s rostlinnými potravinami. Sice budu asi dělat nějaké menší kompromisy, ale půjde to.
Co se týče cvičení a tréninku, dozvěděla jsem se spoustu nových věcí. A dostala jsem taky tréninkový plán.
Oboje rozepíšu.
Eva bohužel nemá čas, protože hodně cestuje a organizuje soutěže, takže mě nemůže trénovat. Tak jsem tedy začala s její kolegyní - Zdeňkou Razýmovou, která je moc fajn. Podporuje mě a respektuje i mé rozhodnutí ohledně stravy. Chodím s ní teď trénovat každý čtvrtek a tréninkové plány i jídelníčky mi teď bude plánovat ona. Je to profík. Taky se profesionálně věnovala kulturistice a také se vypracovala do špičkové. Teď je státní trenér a porotce na soutěžích.
Moje první soutěž bude Vyškov v září. Takže za 6 měsíců. Do té doby mám v plánu dřít ze sebe kůži, potit krev a vypracovat perfektní formu. Baví mě to víc než cokoli jiného a tak tak mě to nakopává! Cvičení a sport mě baví už dlouhou dobu, ale teď s novým cílem to získalo další rozměr a mám zase obrovskou motivaci na sobě pracovat!

Žádné komentáře:

Okomentovat