středa 20. března 2013

Jídelníček 3. fáze

To už to utíká. Mám pocit, že jsem sotva začala a už jsem ve třetí fázi, aspoň co se stravovacího režimu týká. Ve čtvrtek mi trenérka předepsalá nový systém sacharidových vln a to takto:
DEN 1: 0g sacharidů + 2g bílkovin
DEN 2: 100g sacharidů + 1,8g bílkovin
DEN 3: 300g sacharidů + 1,5g bílkovin
Taky jsem byla poučená, že bílkoviny se počítají jen z bílkovinových zdrojů a zbytek jako obiloviny atd. nemám započítávat. U rostlinné stravy je to ale dost irelevantní. A jelikož moje filozofie je založná právě na tom, že rostlinné bílkoviny jsou hodnotné, tak je počítám ze všeho. Jen si někdy přihodím klidně i trochu víc.
Na nový jídelníček jsem najela plynule z toho minulého. A musím říct, že mi to zatím perfektně vyhovuje a cítím se skvěle. Jak je ten přechod plynulejší, tak mi to víc sedí. Brzo přidám výpis mého jídelníčku zase i s fotečkami.
Cítím na těle, že tuk ubývá a svaly se hezky rýsují. Pořád si nechávám v jídelníčku ještě nějaké rezervy. Tuk mám za den mezi 20 a 30g. Nechci ještě přecházet na spodní hranici. To až tak 2 měsíce před soutěží. Když pak přidám ještě víc kardia, tak to půjde rychle. A i tak vidím, že to funguje. Chci se udržet ve zdravých mezích a netrápit tělo. Příští týden si zajdu na analýzu, jsem zvědavá!

Žádné komentáře:

Okomentovat