pátek 8. března 2013

8. března

Včerejší trénink s trenérkou byl docela brutální. Nohy a zadek. Domů jsem šla skoro po čtyřech. Fakt, že jsem měla den bez sacharidů, k tomu moc nepřispěl. Ale aspoň jsem si dala pořádně do těla! Dneska nemůžu ani vyjít schody :-)
Jídelníček mám pořád stejný, až do příštího čtvrtka. Jen na něm chci ještě zapracovat. Omezit víc tuky a vyřadit zpracované potraviny, jako třeba snídaňové cereálie. Ovoce jen na dopoledne.
Příště už také budeme trénovat pózování. Potřebuju si pořídit nové plavky a brzo si budu objednávat pózovačky na záříjovou soutěž. Trenérka mi doporučila jednu švadlenu ze Slovenska, která se na to specializuje a je prý šikovná.
V neděli jsem si naplánovala "cheaty day" :-) Už ho potřebuju, protože poslední dobou slintám když projdu kolem jakékoli cukrárny nebo pizzerie. Chci si udělat na snídani nějakou dobrou buchtičku a večer půjdeme s manželem do naší oblíbené restaurace na vínko, tempe burger a zmrzku s malinama. Mňami :-) Už se těším! A v pondělí zase režim, teď tedy ještě zase o něco přísnější. Užívat si občas musím :-)
Za měsíc - 6. dubna mám už domluvené focení na přihlášku do čtenářské soutěže časopisu Fitness - fitness models. Tak jsem zvědavá :-)
Miláček drží už od pondělí jídelníček se mnou, tak jsem ráda, že mám podporu. On chce něco shodit. Ale trpím víc než on a než sama za sebe, jak je mi ho líto, že se musí omezovat :-( .... :-) Ale má vůli, musím ho pochválit. Dneska k snídani jsme měli rýžové nudle s mákem, rozinkami a medem - mňamka! To budu dělat častěji.
Dneska mám den volna, jen práce a o víkendu zase fitko - olááá...

Žádné komentáře:

Okomentovat