sobota 5. října 2013

Na plný plyn!

Tak jsem zase ve hře. Pár dní jsem měla trochu problém udržet žravky a chutě na uzdě. Ale trenérka mě uklidnila, že je to normální po soutěži a že se to za pár dní usadí. Celý den jsem jedla obří porce, k snídani jsem byla schopná sníst 3/4 pohankové bublaniny se švestkami a ani mi to nepřišlo. Obří obědy, večeře i svačiny a večer na mě třeba ještě přišly chutě a slupla jsem čtvrtku sklenice arašídového másla :-)) Ale už se to celkem usadilo a papám pravidelně a zdravě.
Mimochodem to arašídové máslo miluju! Zatím nejlepší, které jsem měla je BIO od značky Jori s kousky arašídů. Ale bohužel u mě dost rychle mizí :-) Výborné je v celozrnném toustu, na rýžové chlebíčky nebo jen tak s jablíčkem.


Dál poctivě trénuju shyby. Jako by mě někdo vyslyšel, zrovna v novém Fitnessu, který mi přišel včera poštou, je 5-stránkový článek, jak natrénovat shyby za 10 týdnů ;-) Takže to musím naštudovat. Zrovna dnes jdu cvičit záda. A jelikož je venku tak krásně, asi půjdu ještě na brusle.

Zbožňuju tohle období. Je to moje nejoblíbenější v roce. Babí léto je prostě nádherné a úžasné! Miluju tu atmosféru, barvy trávy, listů, slunce nízko nad obzorem, nošení legínů a mikinek, vůni padajících listů a chladného čerstvého vzduchu, sbírání hub v lese (na ty se mimochodem chystám zítra) ... Dělá mě to neskutečně šťastnou a spokojenou. A taky nabíjí energií. A co vy, také máte rádi babí léto?

Také jsem dostála svého předsevzetí a dělám si každý den green smoothie. Je to jako vitamínová a energetická injekce! Vážně paráda.


Zatím jsem vyzkoušela kombinace: 

  • hruška + mandarinka + špenát + konopná semínka + kokosová voda
  • banán + mandarinka + špenát + konopná semínka + kokosová voda

Pokaždé vynikající. Budu dál experimentovat.

A pro inspiraci vám ještě napíšu jeden z mých tréninku tento týden.

Prsa + ramena + břicho

Tlaky na multipressu - 3x 12 10kg + stroj


 Upažování - 3x 12 2x5kg


Pozn.: Ve fázi B mám trochu pokrčené lokty.


Shyby s dopomocí - 3x15 20-30kg



Tlaky na prsa na multipressu - 3x sekané série na tři fáze při pohybu dolů 10x + 5x plnynule 20kg + stroj



Tlaky na prsa s jednoručkami na vodorovné lavici - 3x 12-15 2x7,5 kg

Pozn.: Ve fázi A dávám činky vodorovně.


Peck-deck - 2x 12-15 20kg

Pozn.: Cvičím na trochu jiném stroji než je na obrázku. Držím se dlaněmi za mandla.


Vytáčení na stroji - 3x40-50 na obě strany 5kg



Zkracovačky na stroji - 3x20-25 s výdržemi 20kg





Pozn.: Stroj na kterém cvičím je vodorovný a ne kolmý.


A nakonec něco pro motivaci:

Takhle nějak bych si představovala svoje břicho do budoucna.


A takhle zadek ;-) I nohy.




6 komentářů:

Fit řekl(a)...

Věŕím,že své pŕedstavy naplníš. Pozim nemám ràda,miluji jaro l a léto.

Karolína Rathousová řekl(a)...

Já jsem schopná jíst obří porce a to nemusím být po žádné soutěži :D A dělat si každý den smoothie jsem si taky slíbila, ale nějak se mi to poslední dobou nedaří =/

Kristýna T. řekl(a)...

Ahoj, kde prosímtě kupuješ quinou a za kolik? :)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Buď v Dm nebo v Country Lifu. V Dm si cenu nepamatuju v CL je to 55,- za 250g.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, smoothie si dělám každé ráno již několik měsíců. Je to výživné, lehce stravitelné a navíc chutná pokaždé fantasticky. Často složení různě obměňuji (lomítka=nebo), pro příklad:

Banán
+ pomeranč/mango/ananas/jablko/broskev..
+ 15g - 30g Protein (konopný/hrachový..)
+ 5g - 10g Superfoods (Spirulina/Baobab/Wheatgrass/Aktiv barley/Maca/Lucuma...)
+ 1-2 polévkové lžíce oleje (konopný/lněný/dýňový/kokosový..)
+ sušené ovoce (Goji, datle, fíky, rozinky, moruše..)
(+ někdy přidám ještě zelený čaj (např. instantní MatchaTea) nebo guaranu v prášku)
+ voda cca 300ml

------------
předchází tomu cca o 30 minut:

600ml vody s citrónem + 1-2 čajové lžičky medu (+ někdy navíc i sirupu z Jakonu) + pár kapek stévie

Tom

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Ty jsi teda luxusně vybaven :-)) A zní to moc dobře! Až budu mít penízky navíc, taky zauvažuju o nákupu nějaký nových superfoodů. Díky za inspiraci.

Okomentovat