pondělí 21. října 2013

Už se zase dávám do kupy

Jéé, to jsem přesně potřebovala! Po víkendu prosezeném v učebně jsem si dnes dala konečně do těla. Sice ještě chrchlam a pšíkám, ale už to celkem ujde. Zůstala jsem dneska doma, jinak v pondělí jezdím do Prahy, ale měla jsem jen jednu klientku, tak jsem si jí přesunula. Takže mám dnes den pro sebe.

Dala jsem si nožky a bicák. Na to, že jsem ještě trochu přichcíplá, tak jsem si docela naložila. A když jsem se pěkně zapotila, dala si po tréninku green smoothie a sprchu, tak mi bylo naprosto bááječně!



Rozhodla jsem se, že si začnu psát tréninkový deník. Abych si pak mohla porovnávat výsledky. Najdete ho v horní liště.

Včera jsem se na kurzu vážili a měřili. Takže jsem se už podívala pravdě do očí. A čekala jsem to mnohem horší. Mám nahoře jen 2,5kg. Taky z poznatků, které jsem získala jsem došla k závěru, že jsem měla hodně zpomalený metabolismu. Díky velkému výdeji a minimálnímu příjmu. Takže jak jsem se teď začala ládovat, tak si to tělo krásně začalo ukládat. Řekla bych ale, že když si teď udržím jídelníček stabilní, vyvážený a zdraví, tak se metabolismus zase pomalu rozjede a začne stravu pořádně využívat na regeneraci a růst svalů. A zároveň zase odbourávat ty tuky. Protože jak jsem si to tak propočítávala, tak můj denní výdej je kolem 2500 kcal (příští víkend si to budeme na kurzu počítat přesně) a příjem kolem 2000 kcal (teda když nepočítám ty prasečí hody :-)). Takže logicky až se můj metabolismus zase přizpůsobí, zase to půjde dolů. Ale nějak se s tím už teď netrápím. Beru to, že to k tomu prostě patří zase trochu přibrat. Netrápím se, že mám na zadku zase celulitidu, že se rvu do džínů, které mi plandaly, že si zase krásně naberu faldík na bříše a že mám tváře naducané jako čuníček. Jsem prostě v pohodě :-D

 Jen prostě potřebuju mít svůj režim - jídelníček a tréninky, abych se cítila dobře.





Celý víkend jsem v jídel byla naprosto vzorná! Nakrabičkovala jsem si všechna jídla a jedla je poctivě po třech hodinách. Jen včera večer jsem si udělala navíc hrnek horkého kakaa z ovesného mléka a lžičky karobu. Ale to snad není takový hřích O:-)

Zamilovala jsem si teď zase ovesné vločky, na které jsem poslední dobou zanevřela. Takže zase je mám na snídani každý den. Ne jen nudné kaše, ale i buchty, knedlíčky atd. Všechno zdravé a dietní. Miluju jejich chuť a konzistenci. Ovesné vločky jsou prostě BEST ;-)


Měsíc teď chci být naprosto hodná holka a dodržovat perfektně jídelníček. Chutě na čuňárny teď naštěstí ustaly, takže zase jedu jídelníček čistý a jednoduchý. Cítím, že mi to i dělá dobře. První odměnu si chce dát 12. 11., což jsou moje narozeniny :-) Máme v plánu s mým drahým den v Praze - rochnění ve welnessu, procházka po Praze a večír orgie v Lehké hlavě. Moje nej restaurace :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat