středa 30. října 2013

Nohy, kardio

Čas: 80 minut

Intervalový běh: 6/12km/h 10minut 60/60min

Dřepy s velkou činkou na ramenou - opakování: 15/15/12/10, váha: 10/20/30/34g
Předkopy - opakování: 15/12/8+20, váha: 20/30/45/10kg
Zakopy - opakování: 15/12/10+20, váha: 15/20/25/10
Mrtvý tah - opakování: 15/10/8, váha: 2x14/2x18/2x18
Výpady - opakování: 24/16/12, váha: 20/40/50

Eliptický trenažer 20 minut

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Cauko Kati, ako sa ti dari s papanim?
Ja som mala vcera trening - nohy/zadok a sa mi nedalo ani spat, jak ma bolel zadok... :( Dnes som dala rano brucho a uz sa mi ku veceru tazsie kychlo... :)
Mata

Ali H. řekl(a)...

Ahoj. :-) Ja som sa iba chcela opýtať, tie cviky medzi sebou striedaš (napr. predkopávanie a zakopávanie) alebo sa venuješ jednému cviku, kým neodcvičíš všetky série a potom prejdeš na druhý? :-)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Momentálně je papání vetší přemáhání než trénink, jak to bolí kvůli novým rovnátkům :-/ To je super, že si dáváš tak do těla ;-)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Pokud mezi jednotlivými cviky není napsáno "v supersérii s", tak dělám každý cvik samostatně.

Okomentovat