pátek 6. prosince 2013

Objemovka se chýlí ke konci

Tak za chvíli mám zase po srandě. Za 4 měsíce začíná jarní sezóna a to musím být v top formě. Takže objemovka už se pomalu ale jistě ubírá ke svému konci. K dnešnímu dni jsem se vyprasila o celých 7kg :-) Doufám, že aspoň něco z toho jsou svaly. Určitě jo, protože už to na sobě opravdu cítím. Hlavně biceps, ramena, stehna a možná i záda povyrostly ;-) To se všechno ukáže, až půjde tuk zase dolů. Fakt jsem se rozbaštila a rozmlsala. Takže bude těžké přejít zase na dietu. Ale mám do budoucna větší cíle než se cpát sladkým :-) Takže to budu muset překonat.

Už se na to psyckicka připravuju. Ale výsledkem je, že mám ještě větší chutě :-D Vánoce si hodlám ještě pořádně užít. Mám už objednané vegan a raw cukroví z restaurace Plevel a v neděli jsme měli předpremiéru salátu s řízky. A bylo to mmmmmmmmm :-) Sojové řízky z Vaganzu jsou prostě klasa ;-)

Od ledna se chystám oslovit Evu Sukupovou (bývalou trenérku Vlaďky Krásové) a chodila bych s ní ještě navíc jednou týdně k tomu, co chodím se Zdeňkou. Do přípravy na jaro chci dát opravdu absolutní max. Včetně diety, kterou jsem si už předběžně naplánovala. Chci udělat nějaké změny oproti podzimu. To se mi to kecá, když tu u klávesnice drobím se štrůdlem :-)

To asi tak k aktuálnímu dení :-) Mějte se všichni krásně!

2 komentáře:

Radka řekl(a)...

Ahoj, přeji ti ať ti tvé plány výjdou. Mám taky plány a docela na mne odvážné, dnes jedu na kondiční soutěž vše okouknout a příští rok zvažuji- uvidím jestli k tomu budu mít odvahu vystoupit v plavkách. Nejdříve ale zvažuji jaroa tak už prakticky se snažím redukovat, mě to jde dost pomalu a 8 kg musí dolu.:-) .
Vždycky když napíšeš článek do blogu, hned mám lepší den, protože mi udělá radost. :-)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Tak to také držím palce :-) ! Těší mě, źe si tu ráda čteš ;-)

Okomentovat